Stránky

neděle 23. února 2014

Great weekend

Jelikož mám jarní prázdniny, až v březnu a škola mě naprosto vyčerpala, tak jsem si udělala prodloužený víkend. Nebylo to záměrně. Vážně jsem se cítila strašně vyčerpaná a úplně bez energie, proto jsem nešla ve čtvrtek a v pátek do školy a pořádně si odpočinula. Navíc byla nádherné počasí, takže jsme v pátek a v sobotu vyrazili s přítelem na dlouhou procházku s jeho pejskem. Zatím jsem se neodvážila nafotit nějaký svůj outfit, proto v dnešním článku vám chci ukázat pár fotek, které jsem nafotila za tento víkend.
Používám zrcadlovku Nikon D3100 se základním objektivem a nemůžu si ji vynachválit. Hrozně moc ráda fotím, ale bohužel zatím nemám dostatek financí, abych svoji fotovýbavu rozšířila o další objektivy, ale i přesto ráda fotím a stále se snažím zlepšovat.
Nejčastěji fotím přírodu, památky a zvířátka. V letošním roce bych se chtěla zaměřit na focení portrétů a postav, protože mi modelky dělají pořád ti stejní (sestra, sestřenice a můj přítel), tak bych ráda získala příležitost, abych fotila někoho jiného.
Teď už tedy ukázky z mé tvorby.

Pokud vás moje fotky zaujmou, tak se můžete podívat i na můj profil na rajčeti, kde mám mnohem více fotek. Vše naleznete zde: http://lucinka169.rajce.idnes.cz/











1 komentář:

  1. Krásné fotky, máš talent, vypadají krásně! Umíš fakt zachytit skvěle detaily! ;-)
    Lucka
    changelucylife.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat