Stránky

neděle 9. února 2014

Wishlist únor


Momentálně vrcholí plesová sezóna, takže byste spíš čekali ,,plesový´´ wishlist, ale ten můj je sportovní. Snažím se zhubnout a celkově zlepšit svůj životní styl a k tomu potřebuji krásné a především pohodlné oblečení, se kterým mi cvičení půjde jedna radost.

1. SPORTOVNÍ BOTY - nemám žádné pohodlné boty, se kterýma bych mohla jít běhat nebo jezdit na kole. Potřebovala bych nějakou univerzální obuv, který je vhodná na více druhů sportů. Hodně se mi líbí Reebok Easytone, protože mají speciální technologii, díky které se tvaruje zadeček a nohy pouhou chůzí. Já mám dost problém, abych sehnala přesně takové boty, jaké si přeju, protože většinou nemají moji velikost. Navíc ještě teď je celkem dost slev, proto se o víkendu chystám do Brna a ulovit nějaké pěkné tenisky za super cenu, je pro mě priorita číslo 1.

2. SPORTOVNÍ MIKINA - těch mám opravdu nedostatek a kvůli tomu často v tělocviku mrznu, protože nemám žádnou pěknou. Potřebuji tedy univerzální, která se hodí na různé druhy sportů. Hodně se mi líbí sportovní mikiny z kolekce F&F Active.

3. PARKA - to je věc, po které toužím už více jak půl roku. Stále jsem však nenašla tu pravou. Snad se mi v únoru podaří najít parku, která by mi slušela a která by byla za dobrou cenu. Barva je mi celkem jedno, tak uvidím, jestli se mi nějaká podaří najít...

4. SPORTOVNÍ LEGÍNY - jak už jsem říkala, tak jsem začala pravidelně cvičit. Doma mám jenom samé kraťase, jenže s těmi se mi ne vždy pohodlně cvičí. Krásné sportovní legíny jsem zahlédla v kolekci F&F Active

5. SPORTOVNÍ TRIČKO - potřebuji nějaké pohodlné a hlavně z kvalitního materiálu. Opět jsem si vyhlídla tričko v kolekci F&F Active..

6. SPORTOVNÍ TÍLKO - na cvičení nemám ani jedno pohodlné tílko a proto si musím konečně koupit nějaké kvalitní. Opět mě zaujala kolekce F&F Active, kde je spousta krásných tílek z kvalitního materiálu.

Žádné komentáře:

Okomentovat