Stránky

pondělí 12. ledna 2015

To nejlepší z Golden Globe Awards 2015

Dnes brzy ráno našeho času se v Los Angeles předávaly Zlaté glóby, které jsou velkou prestižní událostí a hlavně jsou takový ,, předskokanem ´´ slavnější události - předávání cen Oskar. Mě ani tak nejde o to, kdo letos vyhrál Zlatý glóbus. Mě zajímala především móda na červeném koberci. Ráda bych se tedy s vámi podělila o ty nejkrásnější šaty, které já osobně považuji za nejvíc TOP.

Úžasná Diane Kruger

Dokonalá Reese Witherspoon

Salma Hayek a její překrásná róba (mnohem lepší by to bylo bez té květiny ve vlasech)

Channing Tatum a jeho manželka Jenna - podle mě jsou nejhezčím hollywoodským párem

Matthew McConaughey a jeho manželka Camila Alves (šaty jsou překrásné, ale zdá se mi, že jí moc nesluší ten účes)

Letos se s třpytivými šaty roztrhl pytel - Kate Beckinsale však neuvěřitelně sluší


A další třpytivé... Anna Faris a Chris Pratt

První tmavá róba a úchvatná Katie Holmes (všimli jste si toho luxusního líčení?)

Miluju červené róby a Hedi Klum tato barva vážně sekne

Chrissy Teigen chválím, že tyto zajímavé šaty nepřeplácala různými doplňky a šperky, protože jinak by nevynikla jejich krása

Cathrine Zeta - Jones zvolila róbu a především i barvu róby, která ji velmi sluší

Maggie Gyllenhall - v jednoduchosti je krásna, ale na krk by se hodil nějaký náhrdelní
Lupita Nyong'o naprosto září 
Helen Mirren aneb dáma, která nestárne
Viola Davis - jak už jsem řekla, miluji červenou, protože sluší každé ženě a každá v ní vypadá úchvatně

A nyní róby, ze kterých jsem tak trošku ,,zmatená´´ a nevím, co si o nich myslet aneb šaty, které jsou překrásné, ale něco se mi prostě nezdá...

Kate Hudson je velice sexy, ale není to už příliš na takový druh akce?

Zbožňuju Jennifer Lopez, ale tyto šaty se mi na ní moc nelíbí, ale boty a líčení jsou dokonalé
Amal Clooney - šaty jsou překrásné, ale nemůžu moc ,,rozdýchat ´´ ty rukavice (taky vám připadá, že se k tomu absolutně nehodí? )

Julianne Moore v šatech září, ale nemůžu si pomoct, to ,, peří ´´ dole šaty trochu kazí

Amy Adams zvolila překrásnou róbu, ale nemáte pocit, že jí barva šatů moc nesedí?

Naomi Watts žlutá barva opravdu moc sluší, ale domnívám se, že měla zvolit hezčí nádhrdelník

ZDROJ FOTEK: www.vogue.co.uk

A které šaty se nejvíce líbí Vám? 








Žádné komentáře:

Okomentovat