Stránky

pátek 20. února 2015

RECENZE - Botanical effects čistící krém a tonikum pro suchou až normální pleť

Mám hodně zvláštní pleť. Je hodně mastná, ale v zimě je často dehydratovaná. Mám obličej plný pórů, černých teček a občas se mi udělá pupínek. Vždy jsem si kupovala levnější drogérkovou kosmetiku. Loni na podzim se mi pleť začala lehce zhoršovat. Nelíbilo se mi, jak moje pleť vypadá. Začala jsem hodně přemýšlet o tom, že zkusím používat nějaké dražší produkty.
Moje kamarádka začala dělat poradkyni pro společnosti Mary Kay, tak jsem si od ní nechala poradit. Bylo mi řečeno, že pro moji pleť je vhodná řada Botanical effects pro suchou až normální pleť. Myslela jsem si, že bych mohla vyzkoušet nějakou dražší kosmetiku, proto jsem si pořídila čistící gel a tonikum.





 ČISTÍCÍ GEL
Obecné informace:
  • Jemně čistí bez odstranění důležitých složek pleti.
  • Pomáhá obnovit přirozenou rovnováhu pleti a zanechává ji svěží.
  • Suchá pleť nachází svou harmonii díky lněnému semínku a výtažku z mořské chaluhy, které jsou známými zdroji mastných kyselin, důležitých pro hydrataci pleti.
  • Bez alkoholu, syntetických barviv a bez parfemace.
  • Vhodná péče pro citlivou pleť.
ZDROJ


  • Obecné informace:
  • Obnovuje přirozenou rovnováhu pleti a pleť vypadá zářivější a zdravější.
  • Díky lněnému semínku a výtažku z mořské chaluhy, které jsou známými zdroji mastných kyselin, důležitých pro hydrataci pleti, je ideální pro suchou pleť.
  • Bez alkoholu, syntetických barviv a bez parfemace.
  • Vhodné péče pro citlivou pleť.


Nechci se v té recenzi dlouze vykecávat o tom, jaké by to mělo mít účinky a jaké informace o produktech se píšou na oficiálních webových stránkách Mary Kay. Navíc nechci řešit, jaké to má balení apod., protože mě je balení poměrně jedno stejně jako složení produktů. Jediné, co od produktů na pleť očekávám je jen to, aby měl na moje pleť dobré účinky.. 
Ani jeden produkt od Mary Kay mi nesedl. Abych to upřesnila, tak se mi pleť pouze zhoršila. Kamarádka, která pro Mary Kay pracuje mi řekla, že se používáním těchto produktů pleť regeneruje a proto mám pocit, že se mi zhoršila, ale že za měsíc by pleť měla být jako nová. Já jsem produkty používala více než měsíc a výsledek - ŽÁDNÝ! Jsem z těchto produktů strašně zklamaná. Na moji pleť neměly žádný účinek. 
Čistící krém příjemnou vůni. Dobře se mi nanášel. Po opláchnutí jsem však necítila, že by moje pleť byla svěží a vyčištěná.
Tonikum měla sloužit na dočištění pleti. Tonikum jsem nastříkala na vatový tamponem a nanesla na obličej. Tamponem byl zcela čistý, tak jsem si myslela, že mi krém pleť vyčistil dobře, ale mýlila jsem se. Necítila jsem, že by moje pleť byla čistá, proto jsem zkusila po čištění s Mary Kay použít ještě na obličej micelární vodu a světe div se, tamponek s micelárkou byl dost špinavý.
Oba dva produkty mi ještě více zvýrazňovaly póry místo toho, aby mi je stáhly a po jejich používání se mi začalo dělat i mnohem více černých teček a pupínků. 

Spousta drogérkových produktů byla na moji pleť účinnější a výsledky jsem viděla po pár dnech používání. Nebyly sice dokonalé, ale rozhodně byly lepší než produkty od Mary Kay.


Já tedy pokračuji v hledání dokonalých produktů na moji pleť a byla bych vám moc vděčná, kdybyste mi napsali, jaké produkty na čištění pleti jsou vaše oblíbené? Taky bych byla moc ráda, jestli by jste mi napsali, zda jste se s touto značkou setkali a jak jste s produkty byli spokojení? 
Budu se těšit na vaše názory. 

1 komentář:

  1. Já teď používám výrobky od Nivei a s těma jsem spokojená, ale pleť mám normální, žádné pupínky mě netrápí
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat