Stránky

neděle 1. března 2015

NEW IN únor 2015

Únor utekl strašně rychle a já se dnes hlásím s článkem o novinkách, které jsem si za měsíc únor pořídila. Únor je sice mnohem kratší než ostatní měsíce, ale za tu dobu se událo hodně věcí. Poprvé v životě jsem vyhrála v soutěži. Abych ti upřesnila, tak jsem vyhrála soutěž na facebookové stránce KupKosmetiku.cz a ještě jsem vyhrála giveaway. Ano, je to neuvěřitelné a já tomu stále nemůžu uvěřit. Pokud vás zajímá, co jsem vyhrála, tak čtěte dále. 
Nejdříve se však mrkneme na věci, co jsem si prostě musela koupit, jelikož jsem je nutně potřebovala. :D 

 Nikdy jsem nepoužívala tvářenku. Bála jsem se, že ji nebudu umět nanášet a budu vypadat jako ,, marfuša ´´. Nakonec mi kamarádka poradila, jak tvářenku nanášet a navíc jsem shlédla opravdu nespočet make-up tutoriálů, proto bylo jasné, že si ji musím pořídit. V drogerii jsem strávila strašně moc času, než jsem si vybrala. Jelikož je to moje první tvářenka, nechtěla jsem, aby byla moc drahá a aby její odstín byl, co nejpřirozenější. Koupila jsem si tvářenku od značky Miss Sporty. Od stejné značky je i hnědá tužka na oči. S tužkami na oči od této značky jsem spokojená, proto si je kupuji pravidelně. Oba produkty jsem zakoupila v DM drogerii.

V únoru jsem si v DM drogerii ještě pořídila lak na nehty od Miss Sporty, který jste mohli vidět v nailartu ZDE. Dále jsem si koupila balzám na rty od značky Balea. Jsem s nimi moc spokojená. Jsou levné, hezky moje rty hydratují a navíc úžasně voní. V únoru jsem zjistila, že nemám skoro žádné lesky na rty, proto jsem to musela napravit. V Avonu jsem si objednala lesk na rty Colortrend v odstínu Watermelon Ice. 


Aby toho nebylo málo, tak jsi musela pořídit micelární vodu. Momentálně mám od Mixy, ale už je tam úplně na dně. Jsem s ní moc spokojená, ale chtěla jsem vyzkoušet něco nového. Vybrala jsem si v DM drogerii micelární vodu od Garnier.

Nesmím zapomenout na nový třpytkatý lak od Miss Sporty. Opět zakoupen v DM drogerii. S tímto lakem jsem vytvořila nail art. Pokud máte zájem, koukněte ZDE

 Ve škole mi začal jarní semestr, proto jsem si pořídila v Tigeru tyto rozkošné desky na papíry.

 Letošní zima sice stojí za prd, ale prostě jsem si musela tuhle čepici koupit. Je z New Yorkeru a stála jen 45 Kč. No, nekupte to... :D

 V únoru se mi stalo něco naprosto neuvěřitelného. Jak už jsem říkala na začátku článku, tak jsem vyhrála soutěž na facebookové stránce KupKosmetiku.cz a ještě jsem vyhrála giveaway. Pokud vás zajímavá, co v balíčcích bylo, čtěte dál.

 Giveaway jsem vyhrála na blogu Just be yourself by Petra. Odkaz na její blog najdete ZDE.
Peti samozřejmě ještě jednou moc děkuji. V balíčku jsem totiž našla lak na nehty z Avonu ze řady Stardust, po kterém jsem hrozně moc toužila a ještě jsem získala rtěnku od Yves Rocher ve velmi zajímavém odstínu. Od Yves Rocher jsem nikdy nic nezkoušela, proto jsem moc ráda, že jsem vyhrála rtěnku od této značky. Brzy s ní uvidíte líčení.



Balíček kosmetiky Sebamed Clear face jsem vyhrála na facebookové stránce KupKosmetiku.cz a já za úžasný balíček samozřejmě ještě jednou moc děkuji. V balíčku se nacházela antibakteriální pěna, tonikum a ještě krém na obličej. Od značky Sebamed jsem zatím žádné výrobky nezkoušela. Tato řada by měla vyhovovat mému tipu pleti a proto se už nemůžu dočkat, až ji vyzkouším. Musím rychle dopotřebovat ,, zbytky ´´, které mám doma, abych se mohla, co nejdříve vrhnout na testování těchto produktů. Doufám, že to bude konečně to ,, pravé ořechové ´´ pro moji pleť.






3 komentáře:

  1. Jé, já tuhle soutěž na FB KupKosmetiku taky vyhrála, tak už se moc těším, až budu doma a balíček si také rozbalím :-) Rtěnka od YR má úžasný odstín a po té tvářence od Miss Sporty jsem v drogerii taky pokukovala (shodou náhod jsem také sháněla svou první), ale nakonec jsem si vybrala jednu od značky Rival de Loop :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Rtěnka od YR vypadá úžasně! Od Sebamed jsem taky nikdy nic neměla a myslím si, že tenhle bylíček vypadá skvěle a určitě by se mi hodil :) -L

    OdpovědětVymazat
  3. Rtěnka od Yves Rocher vypadá moc dobře!!!

    OdpovědětVymazat