Stránky

neděle 19. ledna 2014

Třetí lednový týden

Tento týden byl pro mě dost hektický, protože se blíží pololetí, uzavíraly se nám známky, takže jsem se musela hodně učit na zkoušení a na písemky. Myslím, že jsem to zvládla v rámci možností celkem dobře, protože je to strašně těžké skloubit dohromady učení k příjmačkám, učení k maturitě, učení do školy a ještě svoje oblíbené koníčky. Ve druhém pololetí se chci zaměřit už jen na maturitu a na příjmačky, abych to všechno zvládla a hlavně, abych se dostala na vysokou, na kterou chci.
I když byl tento týden dost náročný, tak jsem zažila i několik hezkých zážitků. Koupila jsem si dvě nová pyžamka a černé punčocháče. Nejhezčí byl však víkend, který jsem trávila s přítelem. Relaxovali jsme, koukali na filmy a v pátek jsme byli na plese.
Se svou sestrou máme předplatné časopisu Joy a obrovskou radost mi tento týden udělalo, že nám domů přišlo nové vydání. Tentokrát únorové. Na titulní stránce je Jennifer Lawrence. V únorovém vydání časopisu Joy si můžete přečíst zajímavé články například o make-upu, který byl inspirován graffiti, o líčení rtů ve třech stylech, naleznete i několik tipů, jak pečovat o pokožku v zimě. Nechybí samozřejmě spousta článků o módě a o celebritách. Mě nejvíce zaujali článek na téma: Párty rychlovky, kde jsem se dozvěděla, jak si vytvořit hezký vlasový styling během pěti minut. Dále mě zaujal článek o nehtech, kde si čtenářky mohli přečíst, jak vytvořit zajímavé nehtíky. 



V tomto týdnu jsem si koupila ochranný sprej na vlasy Trend it up od značky Balea. Sprej jsem koupila v DM, která patří k mým oblíbeným drogériím. Poslední dobou mám docela dost zničené vlasy. Občas si vlasy kulmuji a taky fénuji. Ochranný sprej, který jsem si koupila, má chránit vlasy před náporem tepla při fénování, kulmování, nebo žehlení. Má chránit před vysušením a poškozením vlasů. Sprej jsem vyzkoušela v pátek, protože jsem šla na ples s přítelem a kulmovala jsem si vlasy. Díky rozprašovači se sprej  příjemně a rovnoměrně stříká na vlasy. Příjemně voní a po aplikaci jsem měla vlasy opravdu hezky jemné. Poté jsem si vlasy nakulmovala. Zatím jsem sprej zkoušela jenom jednou, ale nebyl vůbec špatný.

A teď takový menší bonus. Můj neoblíbenější parfém v posledních týdnem je little red dress z Avonu. Dostala jsem ho na Vánoce a od té doby ho miluji. Vůně je sexy, ale zároveň velmi elegantní. 




Žádné komentáře:

Okomentovat