Stránky

středa 15. ledna 2014

Mé oblíbené blogerky

Dne bych vás ráda informovala o svých oblíbených blogerkách, které často navštěvuji a hledám u nich  inspiraci na zajímavé outfity, líčení, focení a další věci.

1. A Cup Of Style
Toto je rozhodně můj nejoblíbenější blog. Společně ho tvoří sestry - Lucy a Nicole. Tento blog jsem si opravdu zamilovala a patří u mě k těm nenavštěvovanějším. Holky jsou velmi sympatické. Přidávají  velmi zajímavé články. Velmi se mi líbí jejich styl a vždy závidím krásné fotky.
Velmi se mi líbí, že Simča nepřidává pouze články o módě, ale můžeme u ní najít dokonce její diy výrobky. Mě však nejvíce baví její outfity, protože je to opravdu překrásná žena. 
Tato dáma má skvělý styl a dokážu úžasně zkombinovat kousky ze svého šatníku a vždy vypadá krásně. Také se mi hrozně moc líbí její fotky.

Kristine na blog dává hodně tipů na líčení, ale já mám nejraději její nehtíky. Opravdu je má vždycky nádherně nalakované a já jsem teď poslední dobou hodně ujetá na lakování nehtů. Kristine však nemá krásné jen nehty, ona je totiž hrozně moc krásná celá. 
Tento blog jsem objevila teprve před pár měsíci a hned jsem si ho oblíbila. Kristýna a Míša mají zajímavý styl. Neblogují ještě ani rok a i přesto se na jejich blog hrozně moc ráda vracím a navštěvuji ho velice často. 

To je pro dnešek vše. Pokračování oblíbených blogů zase někdy příště.. :)



Žádné komentáře:

Okomentovat