Stránky

středa 1. ledna 2014

Úvod

Zdravím vás,
jmenuji se Lucie Kohoutová a je mi 19 let. S blogováním teprve začínám a právě začátky jsou to nejtěžší.
Zhruba před rokem jsem objevila nový koníček a tím je projíždění různých blogů (především módních). Každý týden jich projedu nespočet. Mám své favority, ke kterým se pravidelně vracím, ale také ráda objevuji nové.
Už hodně dlouhou dobu přemýšlím nad tím, že si založím blog. Jednou jsem to zkusila, ale skoro hned jsem to vzdala. Teď se cítím připravená a doufám, že se mi bude dařit a moje nová záliba mě jen tak nepřestane bavit. :)
Začátky jsou prostě nejhorší. Nejprve si chci vytvořit pěkný design. Poté začnu přidávat příspěvky. Dobře jsem si promyslela, o čem budu psát. Můj blog bude takový mišmaš, od každého něco.. Chtěla bych přidávat příspěvky o módě, připravit a nafotit nějaké pěkné outfity (nemám peněz na rozdávání, ale budu se snažit vás zaujmout). Mám hodně ráda kosmetiku a také v tomhle ohledu poměrně dost experimentuji, proto bych na blog chtěla dávat i moje zkušenosti a postřehy s různými kosmetickými přípravkami. Mým velkým koníčkem je cestování, takže se s s vámi ráda podělím o zážitky z cest. Na mém blogu se tedy objeví různé příspěvky, proto doufám, že vás zaujme a budete se na něj rádi vracet. :)



Žádné komentáře:

Okomentovat