Stránky

pátek 3. ledna 2014

Začínám pomalu plnit svá novoroční předesevzetí

Začátkem Nového roku je nutné se poučit z chyb, které jsme udělali v minulém roce a pokud se nám nepodařilo splnit nějaké předsevzetí, tak s příchodem dalšího roku je nutné vše napravit.
Dodržet a splnit všechny předsevzetí není vůbec snadné a chce to obrovskou dávku nadšení a motivace.
Můj seznam všech předsevzetí je opravdu hodně dlouhý. Něco je poměrně snadné splnit, ale něco je dost náročné na realizaci. Upřímně se přiznám, že jedno z mých předsevzetí bylo, že si založím blog. Myslím, že je to dobrá věc, díky které by mohla vydržet i moje motivace pro další předsevzetí a tím je hubnutí. Letošní rok je pro mě zlomový, protože budu maturovat, chci se dostat na vysokou školu a to znamená, že už nejsem malá holka a konečně bych můžu dokázat, že na to mám. Ohledně hubnutí jsem přečetla nespočet článků, ale zatím jsem teprve na začátku, proto vás o svém hubnutí nemohu dostatečně informovat.
Já jsem člověk, který miluje sport, ale jsem taky člověk, který neumí moc dobře pracovat s časem, proto jsem si připravila cvičební plán. Zatím se jedná o zkušební fázi. Můj cvičební plán je pro začátečníky, protože jsem na tom s fyzičkou opravdu mizerně a od té, co musel dívčí fotbalový klub, ve kterém jsem hrála, skončit, tak akorát doma válím šunky a nejsem vůbec aktivní. Moc chci, aby se to změnilo a moc se budu snažit, aby můj život byl lepší. Letos mám opravdu hodně motivací a už nechci být člověk, který to po chvíli vzdá...
Dneska jsem se začala na internetu hodně poohlížet po sportovní oblečení (především na běhání a na kolo), protože v šatníku mám jen nekvalitní sportovní oblečení. Čekala jsem, že povánoční slevy budou mnohem větší. Možná jsem zatím hledala na špatných místech, tak snad si brzy koupím nějaké pěkné sportovní botky, tričko, kraťásky a spoustu dalších potřebných věciček.
Jaký je váš oblíbený obchod se sportovním vybavením a jaký sport nejraději provozujete? :)


Žádné komentáře:

Okomentovat