Stránky

úterý 28. ledna 2014

Youtube workout

Léto se kvapem blíží a spousta z nás sní o tom, že bude mít krásnou postavu v plavkách. Leden je ideální měsíc na to, začít se svou postavou něco dělat.. 

V dnešním článku bych vám ráda ukázala svá oblíbená youtube videa, podle kterých cvičím. 
Jelikož přes zimu dost lenoším, tak je pro mě opravdu hodně náročné, abych si dokopala k nějaké větší aktivitě. Navíc přes zimu dost ztrácím chuť na cvičení a lezou na mě ještě větší chutě na sladké než obvykle.. Jenže s příchodem Nového roku jsem si uvědomila, že nejsem vůbec spokojená se svojí postavou a se svým životním stylem, proto to snažím změnit. Jsem na tom opravdu hrozně s fyzičkou a moje postava se ani trošku nepodobá postavě modelky. Hrozně moc bych si přála, aby se dalo zhubnout za jeden den a netrvalo to tak dlouho, protože mám strašné problémy, abych si udržela motivaci. Zatím však svoje novoroční předsevzetí dodržuji, ale zatím bohužel nevidím výrazné výsledky, proto mě to občas dost zamrzí, že to hubnutí nejde rychleji. Dost často si prohlížím různé motivační obrázku a čtu si různé blogy. Vím, že jde zhubnout, když se chce a musí se pro to něco dělat, proto se nechci jen tak vzdát.


Snažím se jíst zdravěji a hlavně pravidelně, zařadila jsem do svého jídelníčku více ovoce a zeleniny a především se snažím cvičit. Mám ráda jízdu na kole, kolečkových bruslích, fotbal, plavání, ale bohužel většina těchto aktivit se dá dělat jen v létě. Poslední dobou mám dost nabitý program, maturita a příjmačky se blíží, proto jsem si vytvořila cvičební plán. Nejsem žádný profesionál, ale svůj cvičební plán jsem si vytvořila tak, aby byl zaměřený na kardio i na posilování. Jsem hodně nespokojená se svojí fyzičkou, se svým bříškem a silnými stehny.

 
Jak tedy vypadá můj cvičební plán?
Třikrát týdně posiluji bříško. Ještě do minulého týdne jsem cvičila břišní pekáč s Hankou Kynychovou, ale tento týden jsem se pustila do tohoto náročnějšího cvičení.

Dále pak jednou týdně posiluji nohy, ruce, boky a zadeček.




Dvakrát týdně cvičím i s Jilian Michaels. Když jsem toto video cvičila poprvé, tak jsem je ani nezvládla odcvičit celé. Opravdu jsem na tom se svojí postavou a se svojí fyzičkou mizerně. Jelikož toto cvičení mám poměrně dost času, tak už se pomaloučku začínám zlepšovat. 


 Většinou v pátek si dávám 30 minut běh na orbitreku a v sobotu toto aerobní cvičení. V sobotu mám dlouhé cvičení s názvem Pump It Up. Upřímně se přiznám, že mě jenom posilování moc nebaví a tohle video mi naprosto vyhovuje. Je zábavné, na první pohled nenáročné, ale já ze sebe vždycky vypotím litry potu. Aerobní cvičení kombinované s posilováním mi vyhovuje nejvíce, ale bohužel nemám dostatek času, abych toto video mohla cvičit v týdnu častěji, protože zabere dost času. Pump it up doporučuji především začátečníkům, kteří se snaží, aby si postupně zlepšili svoji fyzickou kondici a vytvarovaly své křivky. Díky tomuto cvičení si totiž protáhnete úplně všechny svaly na těle. Je to sice docela retro cvičení, ale právě proto mě to pořád nepřestává bavit. :D  

Pokud máte nějaké tipy na vaše oblíbená cvičení a nebo máte nějaké zajímavé rady, co se týče hubnutí, tak budu velice ráda, když mi napíšete a podělíte se se mnou o vaše rady. :) 

Žádné komentáře:

Okomentovat