Stránky

středa 11. února 2015

RANDOM leden 2015

Ahoj všichni,
moc se omlouvám, že jsem celkem dlouho nepřidala nové články. Měla jsem zkouškové období. Jsem v prváku na vysoké, takže to bylo moje první zkouškové a měla jsem toho fakt hodně, jelikož jsem opravdu netušila, jak moc bude taková zkouškové náročné... Příští týden mi začíná druhý semestr, tak věřím, že budu mít více času, abych mohla přispívat na blog. Mám totiž spoustu nápadů na články. 
Dnešní článek bude takový trošku oddechový, na téma: RANDOM a novinky, co jsem si v lednu pořídila. Nebudou chybět fotky z instagramu.  

 Jsem strašně ujetá na různou bižuterii a když jsem uviděla tento úžasný náhrdelník, musela jsem ho mít. Sehnala jsem ho na www.vinted.cz a stál neuvěřitelných 90 Kč.

 Pak jsem si pořídila v povánočních slevách tričko za 79 Kč v Pepcu (no nekupte to). Možná vám tento obchod nic neříká, ale pokud sháníte levné a stylové oblečení, zajděte se tam podívat. Občas tam mají opravdu úchvatné věci za skvělé ceny. Navíc tam nemají jen oblečení, ale i spoustu věcí do domácností. Pokud bydlíte v blízkosti Brna, tak si zajeďte do Olympii a tam Pepco najdete nebo se podívejte na www.pepco.cz


 Nutně jsem potřebovala prostornou kabelku. Sehnala jsem ji opět na www.vinted.cz 


 Moje sestra dostala poukaz do bižuterie Bijou Brigitte a pořídila tam tyto dvoje naprosto božské náušnice (díky segra). Už jsem říkala, jak moc miluju bižuterii? No a náušnice, ty zbožňuju ze všeho nejvíc. :D



 Jsem fashionmaniak, bižuteriemaniak a  taky kosmetikomaniak, proto jsem si samozřejmě pořídila v lednu několik kosmetických novinek.
V lednu se mi dost loupaly chodidla, proto jsem si pořídila koupelovou sůl v mini balení a krém na nohy s mandlovým mlékem. Obě věci už mám odzkoušené a jsou fajn, navíc za super cenu. Vše z DM drogerie.

V lednu jsem si ještě pořídila bázi pod make-up od Dermacolu, kterou jsem koupila opět v DM drogerii. Na bázi jsem četla samé dobré recenze a jelikož jsem nikdy bázi pod make-up nepoužívala, tak jsem si samozřejmě chtěla pořídit nějakou kvalitní. Zatím jsem ji použila jen jednou, takže ji ještě musím pořádně otestovat a s velkou pravděpodobností na ni napíšu recenzi. 
Došel mi krém na obličej, takže jsem měla dost dilema, který si koupit... Moje pleť je totiž celkem zvláštní. Je hodně mastná, plná ucpaných pórů a černých teček, občas se mi udělají pupínky a to se o pleť starám pravidelně. Jenže v zimě jsem začala pozorovat, že na čele mám kůži neuvěřitelně suchou, proto jsem sháněla krém, který by hodně hydratoval, ale zároveň mi nezanechal totálně mastnou pleť. Na internetu jsem četla hodně kladných reakcí na značku Bioderma. Upřímně se přiznám, že jak v oblečení, tak i v kosmetice se hodně koukám na cenu produktů a nikdy bych si nekoupila něco předraženého, protože se opravdu snažím šetřit. Raději si pořídím levně pět věcí než jednu kvalitní. Jenomže letos v zimě se mi pleť výrazně zhoršila. Nevím, čím to je. Snažím se o ni starat, hodně piju, nekouřím, ale prostě se mi pleť jen zhoršuje, proto jsem se rozhodla, že zkusím investovat do přípravků od Biodermy. Pořídila jsem si zatím jen hydratační krém a v blízké době na něj plánuji recenzi. 

 V lednu jsem se taky snažila zdravě jíst. Filé s bylinkami, kořením na ryby a s kuskusem se mi opravdu povedlo.

Teď pár fotek z Instagramu. Kdybyste mě chtěli sledovat, tak můžete ZDE
Zhruba po 100 letech jsem měla krupičnou kašičku

 Toustový chléb, arašídové máslo a banán = boží kombinace

 Selfie s novými brýlemi


 Mám štětce od Petra Lovely Hair!



 Selfie před zkouškou

 Dituška - pejsek mého přítele ( většinou se jezdím mazlit za ní než za přítelem :D )

Bydlím v bytě a rodiče mi zatím žádné zvířátko nedovolili. Jezdím tedy rozmazlovat zvířátka k přítelovi. Mají jich tam celkem dost... Stačí si vybrat. :D

Letos jsem byla totálně zaneprázdněná zkouškovým a kvůli tomu jsme s přítelem stihli jen jeden ples.

Fakt jsem se poctivě učila... 

Miluju zvířátka. Tohle je mazlík moji babičky - Jessinka

První dva týdny v lednu jsem neměla ani jednu čokoládu, ale nakonec jsem podlehla...

Půjčila jsem si přítelovi papučky

Zase selfie. 

V lednu jsem se taky snažila jíst více ovoce.

U nás rostou sněženky a zdůrazňuji, že ještě jaro opravdu není!

Jeden ze zkouškových outfitů

Měli zrovna v akci :D

Prvně jsem fotila sněženky a pak přišla sněhová vánice

1 komentář:

  1. Ten náhrdelník je fakt krásnej i ty náušnice :) Nový brýle Ti hodně moc sluší a tuhle Milku mám ráda (no mám ráda všechny Milky :D)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat