Stránky

čtvrtek 12. února 2015

SPOTŘEBOVÁNO leden 2015

V dnešním článku se podíváme na produkty, které jsem stihla spotřebovat za měsíc leden.



Nejprve tu mám pár šamponů a proto si ujasníme, co já od nich očekávám. Především chci, aby po něm moje vlasy vypadaly zdravě, byly jemné a zároveň chci, aby měli trošku objem a nebyly zplihlé. Většinou si tedy kupuji šampon na suché, poškozené vlasy nebo šampony pro větší objem. Za svůj život jsem vyzkoušela opravdu hrozně moc druhů šampónů a jen výjimečně si koupím stejný šampon dvakrát (zatím mě žádný tak extra neuchvátil), takže se na blogu bude objevovat určitě spousta šamponů. Navíc si já i moje sestra umýváme hlavu většinou každý den, takže spotřebu máme opravdu velkou. Upřímně se přiznám, že na složení šamponu se nekoukám, protože tomu stejně moc nerozumím a proto tedy testuji a testuji a hledám šampon, po kterém budou moje vlasy krásné. Hlavně si nikdy nekoupím drahé šampony, protože se stejně za chvilku vypotřebují...

Tak teď už jdu ohodnotit spotřebované šampony
1. GLISS KUR Ultimate Oil Elixir - tento produkt je určen pro lámavé vlasy. Měl by intenzivně regenerovat vlasy do hloubky, posiloval vlasovou strukturu a snižovat lámavost. Já jsem při jeho používání nepozorovala žádné účinky.
Pro mě to byl prostě klasický šampon. Dobře pěnil, parfemace nebyla špatná, nezatěžoval vlasy. Zaujala mě především jeho barva. Byla žlutavá a hezky se v ní leskly zlatavé částečky, které šampon obsahuje. Cena se pohybuje mezi 50 - 70 Kč. Já jsem ho kupovala v DM Drogerii, myslím za 49.90 Kč.
2. GLISS KUR Hyaluron Hair Filler - produkt je určen pro lámavé a řídnoucí vlasy. Měl by vyplňovat strukturu vlasů zevnitř, intenzivně vlasy regenerovat a posilovat.
Pro mě to opět nebyl žádný zázrak. Sice jsem měla pocit, že vlasy jsou trošku posílené, ale neměla jsem je vůbec jemné a špatně se mi rozčesávaly. Parfemace se mi celkem líbila, šampon dobře pěnil a hodně zaujala jeho fialová barva. Opět jsem ho kupovala v DM Drogerii, tuším za 49.90 Kč.
3. AVON NATURALS healthy hydration - jedná se o hydratační šampon s mandlovým olejem a avokádem pro suché a poškozené vlasy. S tímto šamponem jsem byla spokojená o trošku více než se značkou Gliss Kur. Vlasy jsem po něm měla celkem jemné, ale zdály se mi lehce zplihlé. Šampon dobře pěnil a hlavně se mi hrozně moc líbila jeho vůně, kterou jsem cítila z vlasů i druhý den po umytí.

4. HELIOS HERB krém na ruce - tento produkt byl pro mě naprostá tragédie. Byl hodně mastný a docela dlouho rvalo než se vsákl a stejně jsem po něm ruce neměla skoro vůbec hydratované a jemné. Za mě rozhodně NE! Kupovala jsem ho v Teta Drogerie. Byl hodně levný, ale pro mě byl vážně hrozný...
5. GLISS KUR Ultimate Oil Elixir sérum na vlasy - určené pro velmi namáhané a lámající se vlasy. Obsahuje pečující olejový elixír a zlaté částice. S tímto produktem jsem opět nebyla moc spokojená. Dávala jsem si ho především na konečky vlasů, které se mi docela lámaly, ale produkt na moje vlasy opravdu nefungoval. V návodu je napsáno, že je sérum možné nastříkat i do suchých vlasů. To jsem jednou vyzkoušela a měla jsem z toto totálně mastné vlasy. Po této zkušenosti jsem sérum aplikovala pouze do umytých vlasů, které jsem měla lehce vysušené ručníkem a i tímto způsobem se mi párkrát stalo, že jsem po usušení měla vlasy vlhké (asi jsem toho nastříkala hodně na vlasy, nevím...). Tento produkt si tedy znovu nekoupím.
6. Fa Mystic Moments deodorant - nemám problémy s pocením, proto od deodorantů neočekávám žádné extra výsledky. Jen chci, aby měli příjemnou vůni, nedělaly bílé fleky na oblečení a aby se po jejich aplikaci cítila svěže. Nevyžaduji ani dlouhou výdrž.
Deodoranty Fa mám celkem ráda. Nabízí opravdu široký výběr produktů a všechny mi hezky voní. Deodorant, který vidíte na fotce, tak mi nedělal bílé fotky na oblečení, nedráždil podpaždí a hezky voněl. Měl by mít účinnost 48 hodin, ale to fakt nemá.





1 komentář:

  1. Zrovna mám taky jeden šampon od Glisskur a vyhovuje mi, navíc úplně bombasticky voní :)
    A deodorantů FA už jsem měla taky spoustu jsou super, akorát mi přijde, že se z nich vždycky jakoby hodně kouří :D
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat