Stránky

sobota 11. ledna 2014

Las Vegas baby

Včera se konala  jedna z nejlepších akcí v mém životě a byl to STUŽKOVACÍ PLES! :)
Moje třída si tento ples zorganizovala celý sama. Sice jsme se hodně hádali, ale nakonec se to všechno zvládlo. Celý ples se nesl v duchu kasína. Přípravě tohoto plesu, jsme jako třída věnovali spoustu hodin našeho volného času. Museli jsme nacvičit půlnoční překvapení, nástup, domluvit kapelu, zařídit tombolu, připravit výzdobu a spoustu dalších věcí.
Myslím, že až na pár malý drobný detailů, se ples vydařil. Je až neuvěřitelné, jak rychle to uteklo. Já jsem si svůj stužkovací ples užila a teď už může začít příprava na vysokou a hlavně k maturitě. :D
Šaty jsem si půjčila v Třebíčí ve svatebním a společenském salónu Venésis. Tento salon mohu jedině doporučit. Mají zde velký výběr jak svatebních, tak i společenských, personál je velice milý a ochotný. Ve volbě šatů na ples jsem měla jasnou představu. Chtěla jsem určitě dlouhé a princeznovské a hlavně ve výrazné a né tolik časté barvě. Chtěla jsem v šatech zářit a oslnit. Doufám, že se mi to podařilo, protože v těchto nádherných šatech jsem se cítila opravdu jako hvězda večera. 



 
společně se sestrou 

s přítelem :-*


    a nakonec jedna společná :)

Žádné komentáře:

Okomentovat